توضیحاتی درباره لیزر موهای زائد

امروزه روش لیزر موهای زائد برای حذف موهای زائد بدن، مورد استقبال افراد زیادی اعم از خانم ها و آقایان قرار گرفته است. سایر روش های حذف موهای زائد مانند استفاده از تیغ، ژیلت، کرم های موبر، اپیلاسیون و … وقت گیر، ناکارآمد و هزینه بر هستند. نتیجه این روش ها برگشت پذیر است ولی نتیجه لیزر موهای زائد بسیار بلند مدت می باشد.

لیزر موهای زائد یک روش بسیار موثر برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. این روش با ماندگاری بسیار بالا در 6 الی 8 جلسه درمانی انجام می شود. لیزر می تواند حدود 80 درصد موهای زائد بدن را برای همیشه حذف کند و 20 درصد دیگر هم تاچ‌آپ میشود که سالی یکبار می باشد.

حذف موهای زائد در این روش، با استفاده از پرتوهای نور متمرکز و تک رنگ با انرژی بسیار بالا انجام می شود. انرژی حاصل شده از این طول موج نور بر روی سلول های رنگدانه موجود در فولیکول مو تاثیر گذاشته و ریشه مو را می سوزاند.

لیزر موهای زائد در خانم ها برای نواحی صورت، چانه، گردن، بازوها، زیر بغل، نوک پستان، دست ها، پاها، خط ناف و ناحیه بیکینی کاربرد دارد. اما در آقایان لیزر برای از بین بردن موهای زائد نواحی مختلف مانند صورت، پشت و جلوی گردن، بالای سینه، روی شکم، پشت کمر، دست ها، پاها، باسن، خط ناف و ناحیه بیکینی موثر است.

معرفی دستگاه لیزر الیت پلاس کمپانی سایناشور برای لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر الیت پلاس کمپانی سایناشور آمریکا با ساخت دو نوع مکانیزم به نام های ان دی یگ و لیزر الکساندرایت از جدیدترین لیزرهای ساخته شده برای لیزر موهای زائد می باشد. سابقه درخشان استفاده از این دستگاه در کسب نتایج فوق العاده و سرعت بالا برای حذف موهای زائد، باورنکردنی است.

انجام لیزر موهای زائد در صورتی که توسط یک پزشک متخصص ماهر و مجرب انجام شود، بدون عوارض جانبی خواهد بود. حذف موهای زائد بدن توسط لیزر و بدون ایجاد سوختگی، زمانی به دست می آید که انرژی پرتوهای لیزر به صورت مستقیم به محل مورد نظر برسند و به بافت های اطراف صدمه نزنند.

لیزر الیت پلاس علاوه بر حذف موهای زائد موجب سفت کردن پوست، افزایش تحریک کلاژن سازی پوست، حذف چین و چروک پوست، کاهش اسکار و جوانسازی پوست می شود.

یکی دیگر از مزایای استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد الیت پلاس، سیستم کولینگ فوق العاده این دستگاه می باشد. این سیستم با تولید جریان هوای سرد تا حدود دمای 30 – درجه سانتی گراد می تواند بدون دخالت در کار لیزر، موجب خنک شدن محل مورد نظر و جلوگیری از سوختگی پوست شود.

کاربرد دستگاه لیزر الیت پلاس الکساندرایت

  • حذف موهای زائد برای تمام افراد با رنگ های پوستی روشن ، متوسط و تیره
  • ریسک کم ولی قدرت و سرعت بالا
  • از بین بردن پیگمانته پوست
  • رفع آفتاب سوختگی
  • از بین بردن لکه های پوستی و کک و مک

کاربرد دستگاه لیزر الیت پلاس ان دی یگ

  • لیزر موهای زائد تمام افراد با انواع رنگ های حتی پوست تیره و برنزه
  • ریسک کم ولی قدرت و سرعت بالا در حذف موهای زائد
  • از بین بردن ضایعات عروقی
  • درمان قارچ ناخن
  • جوانسازی غیر تهاجمی

کلام آخر

لیزر موهای زائد یک روش بسیار موثر است که توسط دکتر رحماندوست در کلینیک زیبایی انجام می شود. لیزر موهای زائد یک روش مناسب جهت خداحافظی با ژیلت برای تمام طول عمر می باشد.
برای اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره رایگان با شماره های زیر هماهنگ کنید.

02126809275

09028000367

09120134301

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *